čtvrtek 30. září 2021

where are your friends tonight?

 zejtra je ex-mumie večírek, dneska maj Koně poslední koncert, zejtra nastupuju do práce, v říjnu mam nacvakanej kalendář a rande ve Vídni. Nic spolu nesouvisí, ale všechno mi tak nějak maže a přidává úsměv na obličej, takže se tvářim neutrálně.

Teď mě čeká promazání fotek a nějak je upravit, protože jsem to nikdy nedělala. Dej tam kdyžtak filtr, zněla rada. Jasně, jediný filtry, co umim, je black`n`white a kočičí instáčový ouška, to asi neprojde. Nebo vlastně možná jo. Protože je to pro takovej sranda projekt, si řikám. Ale ono je to vážný, přestaň to shazovat, víš? Víš? Debilní slovo! A když už jsem u těch slov, tak hypotéka!!!, to je ještě horší! 

Takže na dnešek zůstávám doma, protože Koně jsou, byli, trošku jiný lidi, než tam teď zůstali, pro mě. Ale to neznamená, že mě to obrovsky nemrzí. Ahoj kuci a holky. Jak málo nám stačilo. Dneska se zavíraj brány Desire city, au. 

Ale zejra je super den, nejdřív nástup do nový práce, protože mam na cestě úplatek abych nastoupila zpět do pracovního procesu :D :D. Tak já teda začnu znova pracovat no. Ne kecám, tudle práci mi nabídli hned, co jsem dostala padáka ve výpovědní lhůtě, právě díky tomu vlastně mam novou práci. Bude to boží. 

A pak hurá na sever, kde je večer ex-mumie večírek. Jsem na to strašně zvědavá, strašně se těšim, doufám, že budou KIDS a že bude Shake it off a že bude Hey Boy, Hey Girl a bude Gin tonik a bude to strašně strašně strašně nostalgický a bude to super a uuuuuuu, všechno dobré. A bude to v Tukanovi. Chichi. Slovy klasika: a svoje srdce posílám dál na sever! 

Hu, teď mi volal novej boss, že jedou na teambuilding do sklípku. Ou. Pardon, hard pass.

a teď zase smutná věc, Téra mi odlítá do Dubaje na dlouho. Nepojede na Kozel. To mě hrozně mrzí, ale zase jí to tak OBROVSKY PŘEJU! Pracovat na projektu v Dubaji. To je ty vole tzv sen! 

A zas za necelej měsíc se uvidíme na Kozlu s instrama, uuuuu, Kozel, Luboš, instři, slivovice, Kamenná cesta, výlet do Vrchlabíčka a tak. <3

No nic, jdu na ty fotky. A taky musim promazat soukr fotky, protože měl svátek, ale žádnou fotku nechtěl, takže nepotřebuju mít plnou galerii svejch prsou a tak. 

Jo a že asi jedu do Vídně na rande? ehm. no. Jo. A navíc, beru to přes Brno! Jak, proč, kdy, proboha proč, na to neumim odpovědět aniž bych nezněla totálně pokrytecky, což už jenom timdle, že to píšu, pokrytec, obrovskej pokrytec, jsem. Pardon.


A taky brzo stáhnou mojí fotku ze stránek bývalýho chlebodárce. To je velký au, ale zas na druhou stranu, tak vypadám uplně jinak než teď, mam tam napsanou pozici, která s mojí pozicí neměla asi nic společnýho, to jen k tomu, jak moc si byli vědomí toho, co je moje práce, a asi je to dobře, to tak nějak už uplně definitivně ukončit. Ale není mi z toho do skoku, to ne. 


No nic, jdu udělat ty fotky a možná i něco se svejma vlasama, který si zas u moře řekly Jééé sluníčko, pojďme se vyšisnout do něčeho, co jí bude hrůzou budit! jo, to uděláme! juuuu to bude super. 
ne, neni to super.

Where are your friends tonight? Dneska a zejtra? Já je zejtra zkusim všechny potkat u drinku a nostalgie.





Žádné komentáře:

Okomentovat