úterý 17. června 2014

It's over

Poslední dva pobyty před náma. Začnou nám příměšťáky, i když podle mě skončily včera. Vůbec mi nepříjde že ten měsíc s Léňou v kuse byl letos v dubnu. Před 3 měsícema. Chápeš? Furt jsem tak nějak čekala na vrchol sezony, nějakej úžas super kurz, na kterej nezapomenu. Ze kterýho budu žít celý prázdniny třeba. A on nepřišel. Byla to totiž celá jarní sezona. Nevadí, že jsme se skoro nepotkali. Furt to bylo super. Škoda, že jsem si na Litesu uvědomila, že už to příští sezonu asi dělat nebudu, protože už nemam co se sebe vydat. Jak já tak i půlka z nás. Ti co vysírali debilní pobyty. Kdy nám chybělo několik instrů... Byla vyčerpávající. Hodně. Už mám před sebou Černou Louži a pak pojedem domů, na střechu, za Karlem. Jizbice. Moje. Jeho. Její. Naše... příď. Neprosím.

Žádné komentáře:

Okomentovat