neděle 7. února 2016

historka z balkánského prostřed

jedna z věcí, co by měla být zaznamenána  k pochopení, proč sem ještě nevzala cihlu a ....

balkánci. Všichni moji pracovní kolegové jsou z balkánu. Pro info.

takže:

Pořídila jsem si telefon někdy v období mezi prázdninama a vánocema. Nokii,Lumii myslím 830. Ze začátku to bylo "ježíš, to je super telefon, zavolám celýmu seznamu a řeknu jim to, bla bla bla" a v práci začal hype jak prase: koukej mam novej telefon, koukej co všechno umí, koukej jak tvůj android strčí do kapsy, hele hele todle a hele hele tamto, hele hele jak to fotí, hele hele tady ta appka jak je boží...

no a teď ho neudržím v ruce (protože je kurva velkej), netweetnu jednou rukou (protože je kurva velkej), nevejde se mi do podprsenky, když nemam kapsy (protože je kurva velkej)
 atd. Takže sem se rozhodla, že chci menší

no a jako na potvoru den po tomto rozhodnutí se mě ptá balkánec v práci, co telefon, jak sem spoko

asi tak nějak takhle to vypadalo. (Ano, toto je hlavní pointa článku)

Balkánec č.1: Ahoj, vypadáš dobře. Jak si spokojená s tim svym lumie? (jo, začátek věty je standart a skloňování nechám originál)
Samoliba: ahoj, díky jak vždy. No hele nic moc, budu ho měnit teďko.
Balkánec č.2: Ahoj, jak to? Rozbilas ho zase? (hahaha, mimochodem rozbila sem za ten rok co tam jsem jen tři telefony, dva svoje a jeden služebák)
S: Ne, je na mě moc velkej
Bč1: jo to řikaj všechny holky a pak jsou nakonec spokojený
Bč2: to jo, všechny se vždycky takhle vymlouvaj
S: Oba s tím nemáte nejmenší zkušenost (ano, narážim na to, že oba maj malej telefon, absolutně mi nedošlo kam se konverzace stočila)
Bč1 i Bč2: jak ty to můžeš vědět
S: protože vim, co nosíte  kapsách

teď mi to došlo

S: teda, za telefony!!!!!
Bč1: takže ty máš radši menší jo, řikáš že se vejde líp? ... Do kapsy?
S: no, jo, teď si hrozně naběhnu a vůbec to nemyslim tak, jak vy dva to pochopíte ale hlavně na ovládání vždycky potřebuju obě ruce
Bč2: no jistě, oběma rukama je to vždycky lepší!!

a ano, o tom je balkán, Někdy se mi zdá, že je jen o prcání. A prachy, ty jsou taky důležitý.

Žádné komentáře:

Okomentovat