středa 30. listopadu 2022

kam to došlo?

 Nemůžu spát a už bych měla spát. Jo, ještě neni ani devět, ale vstávám v pět. 

No nic, nemůžu spát hlavně kvůli tomu, co se mi honí v hlavě. A abych nemyslela na něj, že už od rozchodu je to dýl, než jsme byli spolu a že už by mi měl být jedno, tak myslim na jiné muže.

A s jedním to dopadlo neskutečně vesele. :D začalo to jednou, když mi poslal zprávu řečenou heliem :D pak jsme si chvilku psali a pak to dopadlo dost obvykle, naposílali jsme si nějaký oplzlázky (oplzlý obrázky, dikobrazy, bobrázky a tak) a bylo to fajn a sranda. Potkali jsme se taky potom a furt to byla sranda a tak, pak to sranda chvilku nebyla, pak zas jo ALE nikdy nic nebylo. A pak nějak náš vztah přerostl v přátelství a teď jsme v bodu, kdy z bobrázků a dikobrazů si posíláme fotky dřezu (já jemu) a záchodový mísy (on mě). Jasně, jsou to projekty, kterýma se sami sobě chlubíme, nebo si brečíme v DM že chcem umřít, všechno podpálit a tak, ale když to podáš takhle za sebou, tak ... Jsem ráda, že to dopadlo takhle a mám kamaráda. 

Z dickpicků k záchodovejm mísám za dva roky. Já ty vztahy umim, panečku! 

Žádné komentáře:

Okomentovat