úterý 28. ledna 2014

alkoholy

před vánocema mě napad ten (v tu chvíli) geniální nápad si do diáře zapisovat všechny alkoholy co vypiju. Naverbovala jsem do toho i pár známejch ale víš jak. Po tejdnu to vzdali. Dneska sem si tam poctivě zapsala včerejší výkon a pak ho šla opět poctivě vyzvracet. Ne, je to se mnou špatný. Buď to bylo tou 11° a nebo UC, těžko říct, ale fakt mi alkoholy nedělaj dobře. Druhej den samozřejmě. V aktuálním čase pití je to fajn, ale druhej den, ciwe, nejsem moc spoko.. Ale jinak byl včerejšek moc fajn. Asi sem se opět projevila jako nevzdělané a trapné hovado (=> krásná, vtipná, okouzlující) ale těžko říct jestli mi to vadí. A vůbec mi to teď nepíše, mam v hlavě milion věcí, co chce ven, a nebo tam mam uplně nasráno spíš. Takže tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat