pátek 31. ledna 2014

tak začnem, ne?

Když sem dostala práci v M&S, tak sem si řikala, že se mi tam nechce. Ale víš jak, food, paráda jako prase. Celej den se nenudíš a ty vole ty lidi tam? Berou tě, protože nezatuhuješ kde se dá. Dostaneš práci a protože je to tvoje práce, tak jí kurva bez řečí jdeš udělat. Takže během měsíce jsem byla braná jako dobrá. Jakože fakt dobrá. A jakože se se mnou začli i bavit. Byla to sranda. Začla jsem je mít ráda, začli srandy, ironie a sarkasmy. Taky nějaký ty alkoholy proběhli.
A pak ty vole přesun na chodov. Já nevim, jakej průser jsem udělala. Pak jsem zjistila, že žádnej a že začla lobistická agenda jak prase aby SAMOLIBÁ MOHLA ZŮSTAT NA MELANTRICHU, ale hovno platný že jo.. Takže zítra mě čeká první den na minifoodu. Samozřejmě, že kolegové na mě koukaj "tojetapíčazváclavákucojezvykláhovnodělatatyrůžovývlasyjsoujakoco?" no ne, jednou uslyším ve svý blízkosti, za zádama, slovo melantrichslashváclavák tak to bude špatný. Budu se snažit vyjít s nima, hodně, ale zkus přestoupit z první ligy do okresního přeboru. Samozřejmě nucenej přesun kvůli drogám a děvkám, když už tě nemaj kam dát, tak vyhoděj kapitána a pošlou tě tam. Takovej přestup myslim. Sakra. To bolí prostě. Pujdou po mě jak slepice po flusu. A že já dělám chyby, když se po mně jde.

Prosím, ať je tam aspoň jeden kamarád.

Takže. Nebyla to práce snů, ale bavila mě. Bavil mě ten kolektiv. Bavili mě zákazníci. Bavili mě milí cizinci. Bavili mě i nemilí cizinci. Takže goodbye a have a nice day. Zvedni bradu. Buď statečná a kdyžtak jdi brečet do mrazáku.

Žádné komentáře:

Okomentovat