čtvrtek 2. ledna 2014

diář

na fb se opět objevila nabídka s přehledem mýho loňskýho roku. Samozřejmě sem se na to podívala a vůbec, ale vůbec mi tam Marek Cukrhora (Homole) nevybral důležitý věci, takže jsem si vzala do ruky svůj diář a prolistovávala jsem si, co vlastně se stalo loni. A že toho podle mýho diáře bylo. Nástup do sportlines a potkání všech těch neskutečnejch (chce se mi napsat idiotů, protože to je nejvýstižnější, ale co když si to přečtou? ) super lidí. Jak po pracovní stránce, tak po lidský, jsou úžasní. Náš blondspolek, Jizbická střechacrew, liteská rodinná pohoda na zubatce a všechno. Taky ten ojeb o prázdninách, že jo. Holt všechno má dvě stránky, zas na druhou stranu zvyk v 6 u koně..

pak taky pár křováků mi přibylo do seznamu, že jo... Nepoučitelná, nepoužitelná. Zvládla jsem si nechat dát sádru po 10 letech. Taky jsem se jednou projela sanitkou... a nakonec sem se odstěhovala do Prahe.

Jak ten rok debilně začal, tak končil absolutně úžasně, lepší konec sem si představit nemohla a ani v nejdivočejších snech bych si to nevymyslela.

Takže dík, všem. Dík Léňo. Dík Jakube. Dík Hanzlíci, Barunek a dík všem z galantních jelenů.. Dál dík Flufe a nakonec díky Přemečku a Radime.


Už se těšim, co si přečtu za rok v diáři. Teda, pokud ho zase někde nenechám!

1 komentář: