pátek 9. března 2018

jsou to fakt debilové, nebo se tak jen chovaj?

Pracuju na recepci. S lidma. A miluju to. Je to boží, hrozně moc boží. Kde jinde tě můžou obvinit z defraudace? Kde jinde vysvětluješ člověkovi, jak se používá talíř? No? Každej den jiná sranda.

Dneska to bude o defraudaci.

Z té mě obvinila jedna rezidentka, Češka, a to když jí její balík doručila kurýrní společnost na druhej konec republiky. Prostě špatně nalepenej štítek na balíku. Stane se. No ale nesmí se to stát této paní. Takže paní volá, že jsem jí ten balík převzala ve 14:08 a že jsem ho podepsala, takže ho mam a je to krádež, je to DEFRAUDACE A BUDE TO VYŠETŘOVAT POLICIE, a další křičení do telefonu, nepustila mě ani ke slovu abych se zeptala, kterým jménem sem se teda podepsala. Po 2 minutách vymýšlení konspirací, jak jí celej svět okrádá z ní vypadlo, že balík převzal jakýsi pan Hošek. 'A to se podepsal Kaňová, že mě obviňujete z krádeže?' no nic.

Bacha na recepční, procházej totiž všema možnýma výběrkama a pohovorama aby Vám pak mohly krást balíky. Přesně tak.


Žádné komentáře:

Okomentovat