pátek 25. prosince 2020

kdy budu dost dospělá

 na to, abych si mohla vánoce udělat podle sebe a užít si je. Protože 30 není furt dost. 

Jo, opět jsem trávila Štědrej večer u našich. A to neni hezká věc, vůbec. Naši rodiče spolu nemluví už pěknou řádku let, ale pozor, rozvedený nejsou. Existujou ve 3+1 jako spolubydlící. Otec matku ignoruje a matka na otce pouští čistou nenávist a hází na něj špínu při každý možný příležitosti. A taťka to okázale ignoruje a to neslyší to a to jí sere uplně nejvíc. Ona se potřebuje hádat, potřebuje být potom ta chudinka, na kterou jsou všichni zlý. Jo, rodiná idylka k vánočnímu stromku, pokud se teda vytáhne ze sklepa. 

Což se letos nestalo. Asi sem za ten rok zapomněla, co to bylo loni za průser a slíbila sem, že letos budu 24. u rodičů. Bohužel, 21. jsem začla chrchlat a začla mi chřipečka, což jsem hned nahlásila. A začalo citový vydírání. Dvakrát denně jsem dávala update, jak mi je. Takže matka věděla, že je mi líp a líp a že to doopravdy vypadá, že přijedu. Nic méně, 23. odpoledne jsem volala, že přijedu. 24. jsem teda přijela. Po 5 minutách pobytu v tamnějším 3+1 na mě matka vybafla, že jsem si ani nevšimla, že neni stromeček. PROTOŽE JSEM DALA VĚDĚT POZDĚ, ŽE PŘIJEDU, TAK NENÍ. Takže bysme pro něj do toho sklepa došly? ne, to nemá cenu, měla jsem dát vědět dřív. 


ty vole, my ani neměli stromeček.


Celej večer byl o jejím výslechu, protože se se ségrama nebaví, tak vyslíchala mě. Perfektní. Kdo je Michal, co dělá, kde se poznali, kolik mu je, co dělá Tom, co dělá Helča, co dělaj děti.. Kurva, zeptej se jich. A do toho taťka a jeho samohonka, letos s příchutí pomela. Ne, cejtila sem akorát líh, ale brala jsem jí po deckách.


Vánoční pohoda? Ani piču. Přátelská sváteční fajn atmosféra? Už uplně velkou piču. 


Takže za rok mi bude 31 a já už kurva budu dost stará na to, abych slavila vánoce sama a užila si pohodu, ne furt odrážet matky útoky. Protože cokoliv bych jí řekla, toho se chytí, celý obrátí a najednou lžu a ona je zase ta chudinka, který všichni ubližujou. Bohužel. Been there, done that.. 


A tak jediný záchvěv štěstí, co letos přišel, byla zpráva, že jsem vůl <3

a taky ten oblek dinosaura!

Vánoce že jsou o rodiné pohodě a klidu? My ass klidu.



Žádné komentáře:

Okomentovat