středa 9. června 2021

já taky

 hele já vim, že vypadám, jak vypadám. Nejsem modelka, nejsem krysavice, ale i mě taky.


předem řikám, že se za toto dost stydím.

Bylo mi cca 22 - 23 a zbalil mě týpek ze škol v přírodě. Byl tam jako velkej kápo, víceméně druhej nevyšší a víš jak, líbila sem se mu já a já blbá (jo, blbá, teď to vidim) sem se nechala zbalit. Chodili jsme spolu od září do vánoc. Ze začátku to bylo samozřejmě super, ale čim dál víc si vynucoval svoje. Skončila sezona a co teď? Jedem na hory do nějakýho penzionu, hotovo. Když já bych se asi rači vrátila domů, ne, jedeme sem. Já sem to zařídil. Budeme tady a dělat toto a toto a budem za to mít tolik, bude o nás postaráno. Oukej, když si to tak zařídil a bude to tak, tak ok. Na místě Hele, potřebuju abys občas udělala toto, ale jen občas (to bylo ohledně pracovní náplně), jo, dobře, když je to občas. Když to ale dělat nebudeš, tak nás vyhoděj a co pak budem dělat, budem v průseru.. A výplatu si nechám vyplácet já na svůj účet, mám tady ve vsi bankomat, bude to tak lepší, co? No, jo asi jo. 

No a pak si vynucoval věci i jinde. Ne znamenalo ne asi první tři týdny, pak už si vzal, co chtěl a kdy chtěl. Když jsem mu to řekla, tak řekl, že ho tu obviňuju ze znásilnění. Ošklivý slovo a přece to tak není, vždyť se máme rádi. Ale když ti řeknu ne, tak nechci. No ale já se pak neudržim, když se přitulíš, můžeš si za to sama.


Nedávej mi pusu, máš opar. Nezájem. Musim do lékárny, mam opar. Já tam zajdu, buď doma.
Potřebuju jít do drogérie, dáš mi peníze? Přesně odpočítaný.
Nepůjdeme do hospody večer? Mě se nechce, buď se mnou doma.

Na vánoce sem se vracela domů, jízdenku mi koupila mamka, protože sem neměla ani korunu. Proč? Poslední kapkou totiž bylo, že mi dával prášky na odvodnění aby to vypadalo, že mam zánět močáku a musim zůstat na místě. Ne, to je zánět močáku, tady máš bylinkovej čaj a brusinky, k doktorovi nejdeš, todle to spraví. Já se cejtila totálně pod psa, pracovat jsem pořádně nemohla a pak při praní jsem mu vyndala tydle prášky z kapsy. Přiznal to. Já to dělal kvůli tobě, abys nejezdila domů a nezahodila všechno, co JÁ sem pro nás udělal, cos pro nás udělala TY?

Od září do vánoc jsem totálně přerušila kontakt se všema kamarádama, s rodinou, mohla sem se bavit jen s ním a trávit čas jen s ním. Ale na ty twittry dávej, jak si spokojená, jseš že jo? Vždyť já jsem nám to tak výborně zařídil, jinak bys byla někde na pracáku a bůh ví co bys musela dělat za brigády. Vždyť to bych já nedopustil. A budem dneska doma, tam budou akorát cizí lidi a určitě budou opruzovat. Budem doma, nemáš co na sebe, já sem ti dal prát zrovna džíny. 

Fuck me, já jsem byla tak blbá a tak se za to stydim, fakt to beru jako velkou ostudu. 


 a teď si čtu, jak neni potřeba zpřísňovat tresty, protože máme přeplněný věznice.

Žádné komentáře:

Okomentovat