sobota 7. září 2013

chceš něco vědět?

třeba o mě? Ne, todle nebude o mě. Bude to o dreamboyovi. Každej má svojí vysněnou polovičku. Ta moje bude (jasně že bude, žádný měla by být atd) vysokej, ramena přes celý záda, vlasy až po konečky, nohy až na zem. Dvě oči, nos uprostřed obličeje a pod nim pusa. To ke zevnějšku. Jo vlastně ještě na každý straně hlavy jedno ucho aby měl.. A k vnitřku? Bude znát co se pije ve vesmíru, bude vědět, že nudit se je taky fajn, a vůbec, měl by vědět, že když mu řeknu ty jeden chuligáne hovadskej, že je zle. A určitě mu nesmí vadit, že se chodim opíjet se ségrama. A že je trošku kazim. A ony mě. A vůbec, když mu řeknu, že jdu na Radiostars, tak mi ráno připraví hranolky s tatarkou a nebude na mě mluvit, protože mu bude jasný, že jediný co zvládnu ten den bude: Jů vona bý emérikn idiot Je nezávisláááá a všechno je jí ukradený a všechno je jí jedno!
A vůbec, bude mě muset zvládnout, musí bejt geniální jako Artemis, hodnej jako Butler a kouzelnej jako Harry. Pouštět mě do Narnije, povídat si s Myrtou a Břízným. A rozhodně mi musí hrát na kejtru FF!!!
Jo a musí umět flusnout dál než já. Díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat