úterý 17. září 2013

maturitní sklenička

to neni ta klasická sklenička z maturáku, ale je to ta sklenička, co jsme od Věruš dostali za úspěšnou maturitu. Dětská sklenička, holky s krávou a kluci se psem, nebo čim, a v tom pastelka. Abysme nikdy nezapomněli jaký to je, bejt dětma.

myslím, že tudle položku můžu odškrtnout. Věčný soupeření s ostatníma instruktorama o maličkosti, závody o lízátka, kdo dřív dojí večeři, dopije kelímek, zamotá uzel... nepočítaně moc píčovin, co ti ze obyčejnýho dne udělaj nezapomenutelnej den.

a jeden bude teď. Teda ne jeden, ale tři. Dvě noci a tři dny. Vracím se totiž do Jízbice, pro mě nejvíc nejlepšího RS co nabízíme. Jasně, ještě máme Lites, ale to neni uplně naše. Jizbice naše je. Se svou střechou, dvěma rybníkama, kde se nejlíp koupe ve 2 ráno, lesama kde padaj stromy a barem kde se dějou věci.

a zejtra tam jedu. S 59 prvákama z VOŠky a jednou slečnou. A protože jsem na status napsala, že zejtra přivezu dvě slečny a bandu hovad, a moji přátelé se toho chytli, tak nejdou dvě slečny, ale slečna a DÁMIČKA. Ano, v batohu mam zabalený dvoje šaty, na každou večeři jiný. A botičky na jehlách. Už se vidim, jak tam v nich cupitám, ale co. A psaníčko, to nesmí chybět. Scénář už mam vymyšlenej. Bože to bude paráda.
A hlavě, myslim, že příbor můžu z celejch třech dní uplně vynechat. Představ si to, JÁ načesaná, namalovaná, upravená, prostě tak, jak mě nikdo z firmy (krom barunka :D :D ) nikdy neviděl, si to napochoduju do jídelny, tam bude připravenej stůl, svíčky, ubrousky, všechno jak z Pretty Woman, sednu si tam, příjde číšník, přinese mi sklendu bílého, talíř a pak do toho zabořim hlavu.. Bože jooo! A o tady těch hecech je celej podzim. I jaro. Sakra já se bavím jako prase!

Jizbice hýýýýr výýýý kááááám!

Žádné komentáře:

Okomentovat